Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Platformy kursów oraz zakupów poprzez Platformę kursów prowadzoną przez Sprzedającego pod adresem: jakpracowacwpoz.elms.pl
§ 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy dokument, dostępny pod adresem kursy.jakpracowacwpoz.pl
- Sprzedający – Przychodnia Szczecińska sp. z o.o., ul. Generała Maczka 18/3-4, 71-050 Szczecin, NIP 8522624301, REGON 365492411
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
- Strony – Sprzedający i Kupujący.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego).
- Platforma kursów – strona internetowa, prowadzona przez Sprzedającego pod adresem internetowym https://jakpracowacwpoz.elms.pl,
- Kurs – zestaw materiałów edukacyjnych online dostępny do kupienia poprzez Platformę kursów, których prawa autorskie należą do Sprzedającego.
- Oferta - zbiór informacji na temat Kursu zawierający w szczególności: opis zawartości, cenę brutto, okres dostępu oraz inne elementy charakteryzujące Kurs.
- Operator Płatności – PayPal, PayU, Przelewy24, tPay
- Zamówienie – zamówienie na Kurs złożone przez Kupującego za pośrednictwem Platformy kursów, zgodnie z niniejszym Regulaminem, stanowiące moment zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
- Cena – cena brutto Kursu, wyrażona w PLN, umieszczona obok informacji o Kursie, uwzględniająca udostępnienie Kursu w ramach ograniczonej w czasie licencji niewyłącznej.
- Konto kursanta – wirtualne konto, tworzone na Platformie kursów, poprzez które Kupujący uzyskuje dostęp do zakupionych przez siebie Kursów.
- "Cookies" – małe pliki tekstowe wysyłane do komputera Kupującego, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Platformy kursów, w szczególności procesu autoryzacji.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Za pośrednictwem Platformy kursów Sprzedający prowadzi sprzedaż Kursów oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedającym umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursów.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Platformy kursów konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- W celu korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- przeglądarka plików .pdf,
- możliwość odtwarzania plików audio,
- możliwość odtwarzania plików wideo,
- możliwość otwierania plików archiwum takich jak .rar czy .zip
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Platformie kursów.
§ 3. Prawa własności intelektualnej
- Sprzedający poucza niniejszym Kupującego, że Kurs stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedającemu.
- Sprzedający poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego, bez zgody Sprzedawcy, stanowić będzie naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i/lub karną.
- Sprzedający poucza niniejszym Kupującego, że Kupujący zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta na Platformie kursów, nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego Konta kursanta do używania osobom trzecim.
§ 4. Składanie Zamówienia,
- Warunkiem dokonania Zamówienia na Platformie kursów jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia, akceptacja postanowień Regulaminu oraz zawartych w Zamówieniu warunków kosztów.
- Zamówienia może dokonać Klient, który poda dane wymagane do realizacji Zamówienia i zarejestruje się (założy Konto kursanta) na Platformie kursów.
- Hasło do Konta kursanta, nie jest znane Sprzedającemu i Kupujący ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich, w przypadku stwierdzenia naruszenia bezpieczeństwa Sprzedający ma prawo do wyłączenia Konta Kupującego w systemie.
- Cena Kursu podana w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta jest wiążąca. Cena jest Ceną brutto.
- W przypadku, gdy podane w Zamówieniu dane są niekompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt nie będzie możliwy w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Zamówienia składane poprzez Platformę kursów można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technologicznych i prac serwisowych.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedającemu oferty zakupu zamówionego Kursu.
§ 5. Zakup Kursu
- W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- wybrać interesujący go Kurs/Kursy spośród dostępnych na Platformie kursów,
- dodać kurs do koszyka poprzez przycisk "Dodaj do Koszyka" albo "Kup Teraz" i przejść do podsumowania zamówienia,
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności. Wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za Kurs jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora Płatności,
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia,
- zaakceptować Politykę Prywatności - akceptacja Polityki prywatności wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia Zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty Ceny za wybrany uprzednio przez siebie Kurs/Kursy.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedającym. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Na podany w zamówieniu adres e-mail Kupujący otrzyma dodatkowo fakturę. Dokonując zakupu na Platformie kursów Klient automatycznie upoważnia Sprzedającego do wystawienia faktury bez podpisu.
§ 6. Udostępnienie i korzystanie z Kursu
- Korzystanie z Kursu odbywa się z poziomu Konta kursanta i wymaga połączenia z Internetem.
- Sprzedający oświadcza, iż udziela Kupującemu licencji niewyłącznej, uprawniającej do korzystania z Kursu, na czas określony w Ofercie sprzedaży (nie dłuższy niż 12 miesięcy), wyłącznie na użytek własny Kupującego.
- Sprzedający pozwala Kupującemu na:
- wyświetlanie zawartości Kursu na ekranie urządzenia wykorzystywanego przez Kupującego,
- zapisywanie materiałów innych niż pliki audiowizualne w pamięci trwałej urządzenia,
- drukowanie zawartości dokumentów tekstowych oraz graficznych udostępnionych w ramach Kursu.
§ 7. Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, pod warunkiem, że w systemie Platformy Kursów nie zostało odnotowane rozpoczęcie Kursu.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 8. Odpowiedzialność za wady
- Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad.
- Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Kurs ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Kursu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedającym, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@jakpracowacwpoz.pl.
- Sprzedający ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia doręczenia mu reklamacji.
§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedający wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez Strony.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 10.Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia: 01.11.2020
- Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z nowym regulaminem i może odmówić jego akceptacji w ciągu 14 dni od daty jego publikacji.
- Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest równoznaczna z wyrejestrowaniem się z serwisu z zastrzeżeniem, że Użytkownik uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem Umowy sprzedaży transakcjach na zasadach Regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia.
- Sprzedawca może zmienić regulamin w każdym czasie.
Drogi Kupujący,
Przychodnia Szczecińska jako właściciel Serwisu https://jakpracowacwpoz.elms.pl dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność Twoich danych osobowych. Dbamy o Twoją prywatność zarówno wtedy, gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, rejestrujesz konto w naszym serwisie i korzystasz z usług, jak również gdy kontaktujesz się z nami telefonicznie lub mailowo, zapisujesz się na newsletter czy odwiedzasz nasze kanały w mediach społecznościowych. Działamy zgodnie z literą prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym „RODO”).
W niniejszym dokumencie chcemy przedstawić Ci najistotniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych. Dla uproszczenia zestawiliśmy je w formie pytań i odpowiedzi. Wszystko po to, abyś dowiedział się w jakim celu, na jakiej podstawie i jak długo przetwarzamy Twoje dane oraz kto ma do nich dostęp oraz jakie przysługują Ci prawa.
Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Przychodnia Szczecińska sp. z o.o. działająca pod adresem ul. Generała Maczka 18/3-4, 71-050 Szczecin, NIP 8522624301, REGON 365492411
W razie pytań i wątpliwości możesz skontaktować się z nami drogą elektroniczną pod następującym adresem e-mail: info@jakpracowacwpoz.pl
W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:
- w celu prowadzenia Konta Kursanta – dane osobowe, które nam przekazujesz przy rejestracji są niezbędne, abyś mógł złożyć zamówienie na nasze kursy i z nich korzystać,
- w celu realizacji usług – dane osobowe, które nam przekazujesz są niezbędne do zrealizowania zamówienia, rozliczenia umowy i ewentualnego dochodzenia naszych roszczeń,
- w celu udzielania Ci odpowiedzi na pytania skierowane do nas telefonicznie lub drogą elektroniczną, w tym również za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej i poszczególnych kanałów komunikacyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter),
- w celu wysłania Ci newsletter’a – na podstawie Twojej zgody na jego otrzymywanie,
- w celu marketingowym i statystycznym – informacje o wizytach na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych wiążą się z promocją i rozwojem https://jakpracowacwpoz.elms.pl oraz pracą nad ulepszaniem produktów i jakością świadczonych przez nas usług.
W oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy dane osobowe?
Podstawę prawną przetwarzania przez nas danych osobowych stanowią odpowiednio:
- umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- właściwe przepisy prawa, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych (6 ust. 1 lit. c RODO), np. regulacje określające zakres danych, które musimy wskazać na fakturze,
- nasz tzw. uzasadniony prawnie interes, który mamy w tym, aby prowadzić działania marketingowe, tworzyć statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności serwisu i utrzymywać z Tobą relacje biznesowe (6 ust. 1 lit. f RODO),
- Twoja zgoda wyrażona w sposób jednoznaczny i dobrowolny (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w przypadku, gdy o taką zgodę poprosimy i zostanie nam udzielona, np. jeśli zechcesz otrzymywać newsletter,
- ustalenia, dochodzenia czy egzekucji roszczeń, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes polegający na wszczęciu postępowań i obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Jak długo przetwarzamy dane osobowe?
Dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć wskazane powyżej cele, chyba że złożysz ważny i prawidłowy wniosek o usunięcie Twoich danych osobowych. Ponadto, okres przetwarzania może być uzależniony od treści obowiązujących nas przepisów prawa, np. w przypadku przechowywania dokumentów finansowych czy terminów dochodzenia roszczeń.
Czy udostępniamy dane innym podmiotom?
W niektórych sytuacjach dalsze przekazanie danych osobowych może okazać się niezbędne, abyśmy mogli w sposób prawidłowy i profesjonalny wykonywać nasze zobowiązania umowne oraz prowadzić działalność gospodarczą. Każdorazowo jednak, przed udostępnieniem danych osobowych, wymagamy od ich odbiorcy zagwarantowania odpowiedniej ochrony i poufności.
Twoje dane osobowe możemy przekazywać:
- podmiotom współuczestniczącym w wykonaniu przez nas umów, np. biurom rachunkowym, dostawcom usług informatycznych,
- upoważnionym przez nas pracownikom i współpracownikom, dla których dostęp do Twoich danych jest niezbędny do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych,
- uprawnionym organom państwowym na mocy obowiązujących przepisów prawa.
Czy przekazujemy dane osobowe do państw trzecich?
Co do zasady nie przekazujemy danych osobowych do państw spoza Unii Europejskiej. Jeżeli jednak w związku ze sprzedażą naszych produktów i realizacją usług zajdzie taka konieczność, ocenimy okoliczności i zadbamy o zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczenia danych, tak aby przetwarzanie odbywało się w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Jednocześnie informujemy, że prowadząc nasz serwis korzystamy z usług i technologii oferowanych przez takie podmioty jak: Facebook, Microsoft, Google, które mają siedziby w Stanach Zjednoczonych. W świetle przepisów RODO będą to tzw. podmioty zlokalizowane w państwach trzecich, względem których należy wykazać zapewnienie odpowiedniego stopnia ochrony lub wzmiankę o właściwych zabezpieczeniach. Zapewniamy zatem, że powyższe podmioty przystąpiły do programu Privacy Shield na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. i gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej. Dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.
Czy przetwarzając dane osobowe podejmujemy decyzje w sposób zautomatyzowany?
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji, w szczególności takich, które mogłyby wywołać wobec osób fizycznych skutki prawne lub mogłyby wpłynąć na nie w podobnie istotny sposób.
Czy wykorzystujemy tzw. ciasteczka?
Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy tzw. Cookies („ciasteczka”), czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu użytkownika, które mogą być odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a i innych, ). Dzięki Cookies gromadzimy anonimowe dane o wizytach na stronach naszego serwisu, które następnie możemy wykorzystywać do usprawniania dostępnych w serwisie funkcji, identyfikacji błędów czy też naszych działań marketingowych.
Przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie dopuszczają wykorzystywanie Cookies w urządzeniu końcowym. Użytkownicy mogą jednak blokować i ograniczać instalowanie plików Cookies według własnego uznania za pomocą ustawień swojej przeglądarki lub przy pomocy jednego z wielu dostępnych (darmowych) rozwiązań. Informujemy, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików Cookies może spowodować trudności w korzystaniu z Serwisu, np. może spowodować dłuższy okres ładowania się strony czy ograniczenia w korzystaniu z funkcjonalności lub polubieniu strony na Facebooku.
Jak chronimy Twoje dane?
W celu zapewnienia wysokiego i spójnego stopnia ochrony stosujemy adekwatne do przetwarzania zabezpieczenia środowiska informatycznego, jak również środki techniczno-organizacyjne, wśród których znajdują się między innymi:
- szyfrowanie protokołem TLS,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa,
- wyposażenie centrów danych w mechanizmy ochrony danych,
- przeprowadzanie regularnych testów poziomu bezpieczeństwa,
- monitoring bezpieczeństwa danych osobowych,
- minimalizowanie ryzyka potencjalnych nadużyć oraz szybkie reagowanie w przypadku ich zaistnienia,
- wdrażanie polityki ochrony danych,
- zapewnienie ciągłej poufności, integralności, dostępności i odporności systemów przetwarzania i usług,
- umożliwienie dostępu do danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
- tworzenie i regularna zmiana haseł dostępu do systemów, w których przetwarzane są dane osobowe.
Jakie prawa przysługują osobom, których dane przetwarzamy?
Osoby, których dane przetwarzamy mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.
Wymienione powyżej uprawnienia nie mają jednak charakteru absolutnego i w niektórych sytuacjach, po dokonaniu analizy, możemy zgodnie z prawem odmówić ich spełnienia.
Informujemy również, że cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych, które miało miejsce na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli wystąpisz do nas z wnioskiem o wykonanie któregoś z powyższych uprawnień, ustosunkujemy się do niego niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od dnia otrzymania. Jeśli z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu miesiąca, to spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy. Uprzednio jednak poinformujemy Cię o zamierzonym przedłużeniu terminu.
Jak można zaskarżyć nieprawidłowości w przetwarzaniu danych osobowych?
Jeśli uznasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane przez nas niezgodnie z obowiązującym prawem, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy możemy zmieniać naszą Politykę Prywatności?
Tak. Ochrona danych osobowych jest procesem, który dostosowujemy do bieżących potrzeb i zmieniającej się technologii. Dlatego też, nasza Polityka Prywatności może być uzupełniana lub zmieniania, o czym poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie informacji w naszym serwisie, a w przypadku istotnych zmian zarejestrowanym usługobiorcom wyślemy odrębne powiadomienia drogą elektroniczną.